My first Valentine's gift ever - and I screw it up.

Idag känner jag mej som världens sämsta flickvän.
Vaknade, steg upp, duschade, började blåsa håret samtidigt som jag lyssnade på hög musik och missade helt att telefonen ringde. Aj. Fick röstmeddelande att höra av mej - vilket jag gjorde.
Under tiden jag stått i duschen hade ett blomsterbud knackat på dörren och jag hade inte hört. Aj. Antingen fick jag hämta upp mina blommor i Markaryd eller så skulle de komma tillbaks på måndag..
Försökte få tag i morsan och farsan som var i Hinneryd och handlade färg - men ingen av dem hade mobilen med sej. Aj.
De kom hem vid 13.09 - vi ringde Blomstergården som stängt vid 13.00. Aj.
Kom dock överrens om att de skulle komma tillbaks imorgon med blommorna.. så de kommer på rätt dag i alla fall.
Det är första gången jag får något till Alla Hjärtans Dag och första gången jag får blommor av någon utanför släkten med.. och jag har sagt många gånger till Linus att jag vill ha blommor av honom någon gång - just för att jag aldrig fått det av någon innan. Och när jag väl får det så missar jag det. Fan.
Så ja, idag känner jag mej som världens sämsta flickvän.

Ringde Frida för en stund sedan dels för att förhöra mej om ikväll och för att beklaga mej över hur dum jag är.
Längesedan jag ringde Frida för att lätta på mitt hjärta - men idag behövdes det fan.
Jag blev sjukt glad för att Linus skickat blommor - men förbannad på mej själv som inte var uppmärksam nog att ta emot dem.. trots att jag inte kunde hjälpa det..
Jag bör tillägga att virtuella kramar och uppmuntrande kommentarer till detta inlägget är mer än välkomna.

Men nu måste jag sparka av mej skuldkänslorna och få något i magen innan jag gör mej i ordning för Växjö. Det snackas om tortillas, öl och utgång. Yay!!

Jag älskar min Linus mer än ord kan beskriva<3


Kommentarer
Postat av: Anki
2010-02-13 @ 14:19:44 URL: http://egoanki.blogg.se/

aaw gulligt av han o skicka blommor :) tycker inte att du ska ha dåligt samvete, och du är absolut inte en dålig flickvän :) isåfall är jag ännu värre, jag fick ett halsband av macke i julklapp o jag tappade bort det veckan efter :P sånt händer =) ha så kul ikväll :) Kram!

Postat av: Anki
2010-02-13 @ 15:12:34 URL: http://egoanki.blogg.se/

du har en award och hämta på min blogg :)

Postat av: Shibby
2010-02-13 @ 19:26:26 URL: http://shibbythatsme.blogg.se/

vad sött :) men inte lätt för dig att veta att dom skulle komma ju, då hade du ju inte stått i duschen när dom kom så klart :)



hade varit värre om han skickat sig själv i ett paket men bara blivit lämnad i det utanför dörren ;)

Postat av: Johanna
2010-02-14 @ 02:50:10 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Knäppa, lilla Kanja! Söt du är. :)



Sånt kan hända alla, även den bäste ;>

Det är faktiskt tanken som räknas, och att ni har varandra!

Postat av: Ello
2010-02-15 @ 11:52:19

du får ta igen alla hjärtans dag nästa år istället! :D

(det är ändå bara kommersiellt dårskap, jag menar man älskar väl varandra varje dag ändå? ^^)

hoppas du hade det fint i växjö, synd att jag inte var hemma, men nästa gång så!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!