Kiss me deadly..

Denna dagen kunde väl ha varit bättre.. Jag tror mina klasskamrater fått nog av varandra nu. Nu har de mjölkat ur den sista glädjen ur vår klass – för fy FAN vad dålig stämning det är bland oss!! Alla baktalar alla, sprider rykten och intrigerna upphör ALDRIG!!

Jag är inte heller felfri – jag är också irriterad på några i klassen.. men nån måtta får det fan vara!!

 

Har precis färgat håret och nu bloggar jag samtidigt som jag packar och lyssnar på Lita Ford.. långt ifrån en favoritartist - men endel av hennes låtar går att lyssna på.

Imorgon efter skolan åker jag till Vänersborg och stannar där över helgen. Ska bli skönt att komma bort igen. Jag behöver det!!
.. kommer dock vara på resande fot i X antal timmar och när jag väl kommer fram somnar jag väl så fort jag kommer in i familjen Johanssons hall XD

.. Nej, en öl på dethär vore inte helt fel!!


// XO


Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-02-04 @ 23:54:24 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Allt känns helt meningslöst också... DRYGT!



Hoppas du får en bra helg! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!