Katastrofal redovisning!!

Inatt hade jag en riktigt obehaglig dröm. Det var till och med en lättnad att vakna (vilket alltid annars brukar gå väldigt segt). Lite darrbent stack jag därför till skolan.. kanske var det en bidragande faktor till vad som hände på näringsläran - den enda lektionen jag gick på idag.

Jag och Anette skulle ha redovisning av vårt arbete om ätstörningar. Lite nervösa var vi båda. Anette började med ett stycke av arbetet, sedan läste jag upp ett stycke och under tiden jag läste började jag må konstigt. Anette läste en bit till och det började blixtra framför ögonen på mej. Jag mådde mer och mer dåligt och blev alldeles kallsvettig och jätte yr. Så jag la ifrån mej arbetet och sa till läraren att jag måste gå ut. Anette fick fortsätta redovisningen ensam och jag satt ute i en soffa och mådde blä.
Annars då jag är nervös börjar jag bara stamma en massa - men idag vet jag inte vad som hände!!
Det jag tycker är värst är hur pinsamt det hela är på så många sätt. De flesta som var på lektionen var jag mer än bekant med - så varför blev det såhär istället för den vanliga stammningen?? Läraren sa på en av hans andra lektioner att jag var en sådan elev som nästan aldrig sa något (men då jag väl räckte upp handen var det hans uppgift som lärare att se mej och ge mej ordet) - nu lär väl han tro att det är av denhär anledningen jag inte pratar. Jag vågar inte.. jag klarar det inte.. Och så kändes det jäkligt taskigt mot Anette som fick stå kvar där själv..
Nu är jag hemma - fast egentligen skulle jag ha samhällslektion.. jag mår fortfarande inte helt bra..

Nu är det helg i alla fall. Ikväll ska jag bara ta det lugnt och imorgon blir det utgång i Växjö..

// XO

Kommentarer
Postat av: Line
2010-02-12 @ 17:35:37 URL: http://carylajne.blogg.se/

ush.. Låter riktigt obehagligt. Hoppas du mår bättre iallafall:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!