Godnatt!!

Ikväll har Linus och jag kollat igenom en massa bilder från när vi träffades och framåt (men vi är inte klara än). Vi har plockat ut de vi tycker extra mycket om - för vi har tänkt att göra ett fotoalbum om oss. Jag ser riktigt fram emot det - tycker det ska bli jätteroligt!! Det är dock så svårt att välja ut vilka foton man ska använda.. Som det är nu har vi valt 97 foton - och kommit halvvägs. 97 foton blir typ ett fotoalbum - och tanken är väl att vi ska lägga till några foton senare med.. Vi får nog sålla rätt bra bland fotona - och kanske inte välja bilder från VARJE mapp utan bara från några riktigt speciella tillfällen..

Imorgon börjar skolan igen - vilket jag inte ser fram emot. Jag är helt slut!! Visst - jag är sjuk med, så jag är väldigt seg av den anledningen.. Men jag har inte riktigt vilat upp mej nu på lovet. Jag har ju knappt varit hemma!!

Nu ska jag i alla fall krama kudden och längta tills onsdag - då kommer min älskade<3


Kommentarer
Postat av: Anki
2010-03-02 @ 15:30:21 URL: http://egoanki.blogg.se/

va mys :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!