Gårkvällen..

Det var allt trevligt igår - idag är dock inte min baksmälla nådig. Isch!!
Vi åt tacos, drack öl och kollade på gamla bilder. Sedan gick vi in till stan och gick till Pause och Café de Luxe.
Jag fick inte med mej någon kamera så det blev inga bilder för mej. Men de andra tog bilder, så förhoppningsvis kommer lite bilder upp snart i alla fall ;)

Idag gick jag upp rätt tidigt för att inte missa blomsterbudet igen - och nu står blommorna här jämte mej. De är jättefina!!
Dock ska jag nog gå och lägga mej en stund igen. Bakfull, bakfull, bakfull..

Förresten!! Detta var vad jag fixade till Linus på Alla Hjärtans Dag. Jag skickade ett Nallebud (nästan som på bilden fast med en nyckelring med texten Följ dina drömmar - det är ditt liv istället för armbandet..).

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-02-14 @ 16:16:47 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Haha, på så sätt ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!