Julbasar

Idag har jag varit i Timsfors större delen av dagen. Roligt att träffa "alla" igen och trevligt med julbasar. Och så träffar man alltid endel gamla elever.

Nu har jag kollat på julkalendern och käkat.
Ringde brorsan med som skulle på studentfest. Vi ska fika imorgon innan jag åker vidare från Halmstad. Hoppas han vaknar bara!! Jag är i Halmstad redan 09.15.

Så ikväll ska jag packa och försöka sova rätt tidigt. Jag är helt slut!! Sedan dagarna jag jobbade i Timsfors har jag nog vant mej av med att arbeta med barn. De är allt bra härliga, men gud vad trött man blir efter en heldag full av livliga barn. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!