Tills nästa gång!!

Nu börjar vår Strömsnäsvisit dra sej mot sitt slut.
Förutom en återträff med gymnasietjejerna har jag inte träffat några andra än släkten.. men det blir väl så i juletid.
Imorgon bitti tar vi bussen till Halmstad och sedan, som vanligt, tåg till Vänersborg där det blir lite mini-julfirande med familjen Johansson såhär i efterhand. Dessutom ska vi fira nyår där. Och imorgonkväll ska vi visst på öl- och vinkväll hos Fredriks föräldrar..
Denna veckan avslutar jag kursen redovisning och beskattning.. jag känner mej lite stressad.. jag har ett projektarbete i kursen som jag upptäckte först idag att jag inte begrep helt och fullt. Akut-mailade läraren och hoppas att jag fått svar när jag kommer till Vänersborg. Och så är det såklart teoriprovet med..

Nu ska jag dricka upp min öl, packa och sedan sova.

//XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!