Skrattar så jag gråter

Idag sov Linus och jag till halv ett, vilket ju inte var så bra.
Jag klev upp och gjorde kaffe och började plocka fram ingredienser till morotsfärsen jag tänkte ha med till den lilla get-togethern jag skulle vara med på idag..
På köksbordet låg en lapp om att morsan skulle jobba över. FAN!! Då behövde jag ju fixa skjuts på något annat sätt.
Skickade meddelande på mailkedjan vi har på FB till alla: Här har ni en nyvaken Kanja!! När jag kom ner i köket såg jag en lapp att morsan jobbar över idag.. såå, om någon har vägarna förbi Strömsnäs får ni gärna plocka upp mej.. =)
Om någon ser detta i tid får ni gärna höra av er.. antingen här eller på mobilen.

Och efter mitt mail skrev Åsa-Sofia:
idag ska jag handla det som behövs imon, kommer köpa grönt - förutom sallad som andrea får stå för. kanja o hulda - ni skulle fixa fejk-kött och majschips? o mimmi skulle fixa läsk. Okej då köper jag köttfärs och övrigt grönt.

Och jag sitter som ett levande frågetecken.. vaddå "imon"?? .. jag kollar mailet som Åsa-Sofia skrev till mej för några veckor sedan om vilken dag det skulle vara..

Jag fortsätter på kedjan: HAHAHA XD Dagens fail: Jag trodde det var idag jag skulle dit.
Då behöver jag inte skjuts idag i alla fall.. hahaha XD
.. såvida inte Åsa-Sofia jättegärna vill ha mitt sällskap ändå ;)
Då behöver jag ju inte stressa för att jag sovit för länge XD
Jag kommer IMORGON klockan fem. Och då behöver jag inte skjuts.
@Åsa-Sofia: Nu har polletten trillat ner och jag har verkligen noterat det.. ska försöka skaka fram en pulka med.

Fan vad jag är dålig XD Men jag fick mej ett gott skratt i alla fall!!
De jag ska träffa är de jag hängde med i gymnasiet - några från klassen alltså..

Kommentarer
Postat av: Mimmi
2010-12-23 @ 10:14:25

Sjukt trevligt att träffa dig igen! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!