Puljyntat.

Idag gick jag upp i någorlunda vettig tid. Jag gjorde mej i ordning lite snabbt och ringde min lärare.
I kursplaneringen stod det att jag idag skulle kontakta henne för att få lite info om projektarbetet jag skulle göra i kursen.. Samtalet gick i princip såhär: "Hej, mitt namn är Kanja.. jag läser.. inne på fjärde kursveckan.. enligt planeringen skulle jag kontakta dej för information om ett projektarbete.." "Ja, just det - Kanja, ja.. då mailar jag dej!!" "Okej, tack. God jul!!" "Detsamma" "Hej."
Det var ingen information där inte XD
Sedan julpyntade jag (och mamma). Mamma hade bara tagit fram hälften av julpyntet, så jag sprang och letade reda på resten (allt ska ju upp!!).. Sen blev jag helt galen över att jag inte hittade den "fula" tomten som ska stå vid TV:n.. den är fortfarande borta =(
Julpyntet är uppe i alla fall. Imorgon klär vi granen.

Nu har jag tagit mej en öl, ätit nudlar och pluggat lite.. men får nog ta och göra mej klar för kvällen nu. By the way - jag hittade min pulka med!! Köpte den för några år sedan men tror aldrig jag använt den.. Men idag så!! .. måste bara tvätta av den först.. det är skitigt i boden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!