Om dagen:

Nej, redovisning och beskattning är nog det knepigaste ämnet jag läst. Damn, det är inte lätt alltså!! Jag fattar i princip ingenting. Dessutom borde jag ha böckerna i ämnena jag redan pluggar till hjälp - men dem kommer jag inte åt förrän på torsdag kväll.
Så idag har jag pluggat, pluggat och pluggat.
Dessutom har jag tvättat, lagat mat till morsan och mej och så kollade vi på Atonement.

Imorgon drar jag till Timsfors och är väl där större delen av dagen. Jag ska hälsa på på skolan där jag jobbade och så var det visst julbasar på kvällen.. och jag misstänker att det blir som förra året - då jag också hälsade på för att ta en kopp kaffe, men just den dagen det var julbasar och jag blev kvar och hjälpte till under kvällen.

Jag har förresten fixat med julklappar idag också. Linus är klar och pappa är klar. Dan är ej påbörjad och mamma är halvfärdig. Det är alla jag ska köpa till i år..
Skönt att ha det mesta fixat i alla fall.

Nu ska jag sova!!
Tjo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!