Julen 2010

Det blev en riktigt trevlig julafton igår!! Typiskt nog glömde vi att ta med kameran.. Vi åt, drack, delade ut julklappar (Linus var en jättebra tomte), snackade, spelade julklappsspel (jag fick en springform och polkagrisar) m.m.
Av mamma och pappa fick jag pengar i julklapp (vi gav pappa en bok av Leif GW Persson och en bok av David Batra.. morsan fick ett halsband, en lykta och en liten tomte).
Av Dan fick jag ett armband + örhängen (han älskade förresten tavlan jag gjort.. och så fick han en dubbel-CD och DVD med Johnny Cash).

Jag gav Linus de tre första Karate Kid-filmerna, Carrie, Rötter och en kokbok av Jamie Oliver (för att förbättra sin matlagning XD). Av honom fick jag Russell Brands senaste bok, ett vinställ och en 3D-tavla med Rocky Horror Picture Show.



Idag ska vi till mormor och äta julmat. Efter det så drar vi väl med min kusin och hans flickvän hem.. vi vill gå ut ikväll och igår så bjöd vi in oss själva till fest hos dem XD Kan säkert bli skitskoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!