Juldagen

Som sagt drog vi till mormor som bjöd på soppa. Vi stack efter några timmar då vi tyckte det var dags att gå hem till Joki och Kristoffer (där jag inte tog några bilder, men jag kanske hittar några på FB såsmåningom..).
Det var allt trevligt de första timmarna. Men hux flux kände jag och Linus oss som vi var en del av inredningen och vi bara var i vägen, så vi drog vidare. Men som sagt - trevligt fram tills dess. Roligt att träffa några man inte träffat på länge också.
Vi drog först till Chaplins - som var stängt.. sedan vidare till Harry's, men det var en sådan jävla kö och folket verkade minst sagt lite korkade.. så vi drog till Stengrottan - absolut inte ett inneställe, men rätt trevligt ändå om man har tur.

Rickard, Dan och Johan kom dit efter en bra stund med.


Det blev en väldigt lugn, men trevlig kväll.

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-12-28 @ 13:11:15 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Svar: Nej, fy. Det finns nog inget värre än att ha en kille som är fullkomligt beroende av en. Det måste finnas andrum och självständighet sinsemellan - annars funkar det ju för tusan inte.



Jag å andra sidan, saknar förhållande-livet. Jag passar inte in i singellivet what so ever.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!