Helgen:

Ja, idag när Fredrik stack så var väl helgen över. I fredags softade vi bara och glodde på film, men i lördags var det utgång!!
Vi började fiesta hemma hos oss. Jonas och Sandra kom hit också. Jag och Sandra var ena hejare på SingStar.. dock finns det bara bilder på mej och Fredrik då vi sjunger.. men jag kommer inte ihåg vad jag tvingade honom att sjunga XD
Sen drog vi till Glada Ankan.


Haha, jo, men alltså.. lite onyktra var vi allt XD

Vi pussade Fredrik på huvudet.

Jag tog tillfället i akt och satt i min andra favoritkilles knä ;)

.. och jag sprang runt med läppstift i hela ansiktet (ey - it's not the first time!!) och pratade bara teckenspråk..

Inga olyckor hände och trots att jag inte vet hur man bär läppstift och fick många konstiga blickar på krogen hade jag en toppenkväll. Man får bjuda på sej lite liksom ;) Så denna bild får slutligen sammanfatta kvällen:

Nu är som sagt helgen slut, vilket såklart är lite deppigt efter att ha haft så roligt.. Som vanligt känner man sej lite "tom". Men nu till helgen så kommer minsann Sandra och Jonas hit igen. Parmiddag, middagsbjudning, mat med vänner.. kalla det vad man vill. Vi ska äta och glo på film. Monopol är tillfälligt förbjudet här. Vi måste ju fortsätta vara vänner när kvällen är över!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-12-14 @ 13:46:22 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

haha ser ut som en toppenhelg, och du ser lite salongsberusad ut haha! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!