GOD JUL!!

Ja, god jul allihopa!! Idag blev jag och Linus väckta av att få julklappar slängda på oss av föräldrarna.. XD Jag sov dock vidare en stund..
Vid tolv kom farfar och åt julmat. När vi skjutsade hem honom stack jag inom kiosken och önskade Peda en god jul.. XD
Jag och brorsan har lovat varandra att vi ska bli fulla innan vi drar till min farbror.. vi jobbar på det^^
Linus ska tydligen vara tomte idag..
Ja, idag finns inte heller mycket mer att säga.. julen ska vara mysig och fin, men är egentligen stressig och irriterande.. haha, nej men stressig är den allt lite.. men så fort vi kommit till farbror så lugnar det nog ner sej.
Nu ska jag göra mej i ordning. TJO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!