GAAAAHH!!

Jag har för mycket att göra. Dock kunde jag lämna in insändningsuppgiften senast på söndag - så det är ett litet plus.
Det går inte så fort med pluggandet heller. Det är så mycket att försöka få in - men det går inte!!
Nu behöver jag i alla fall inte stressa precis lika mycket. Men en paus behöver jag i alla fall. Jag hittade några av mammas gamla inredningstidningar som jag tänker kolla i, dricka te och lyssna på julmusik tills jag känner mej lite mer motiverad att fortsätta med pluggeriet.
Kanske jag till och med ska anstränga mej och göra en macka??


Kommentarer
Postat av: Anki
2010-12-02 @ 13:50:11 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

Haha max verkade va en jäkla diva, han hade armband på sina armar och när han hånglade med någon så gav han tjejen tre armband (som ett revir typ). Han var på mig flera gånger men jag ville inte, och sen erbjöd han och dan att ha trekant med mig, jag vägrade igen!

Karsten däremot tyckte jag var trevlig den gången jag träffade honom, drack en öl med honom.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!