Expert-män is the shit. Snygga och välformade.

Klockan halv tio: Man hör mansröster utanför dörren.
"Linus - jo, men här är det.." (Läser på dörren)
Kanja öppnar dörren och tappar hakan då hon ser hottingarna.
"Hej!! Här var det ett kylskåp??"
"Ja, det stämmer."
Visar vägen in till köket.
Långhårig hunk: "OJ!! Det sitter en tomte här i dörröppningen!! Vänta lite!!" Skjuter undan tomten och står och håller den samtidigt som den andra försöker köra in kylskåpet. Långhårig hunk håller på att bli klämd mellan kylskåp och köksbord.
"Neej - jag måste flytta på mej!!" Flyttar på sej.
"Ey!! Kylskåpet har fastnat i något snöre där!?"
"Nej det är en tomte!!"
"Är det en tomte!?"
"Ja!!"
Till slut fick de in kylskåpet och sa åt mej att inte koppla in det på fyra timmar. Hela besöket var över på fem minuter.. fem.. underbara minuter..
Efter besöket var jag tvungen att springa in till Fredrik i vardagsrummet och berätta om det hela.. Ja, han är min temporära tjejkompis ;) I alla fall tills han åker vid två.

Okej, så snygga var de inte så jag tappade hakan. Men de såg allt bra ut och var välformade. Speciellt den långhårige.. Ja, men vi "husfruar" ska väl också få ha lite roligt. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!