En riktigt trevlig kväll!!

Jo, kvällen blev nog allt lyckad. Vi bjöd på rostad potatis med vitlök + kött i vitlöksmarinad + vitlökssås + vitlöksbaguetter + sallad.. vi tycker om vitlök.. och Sandra och Jonas blev faktiskt förvarnade om vitlöken..
Sandra och Jonas fixade efterrätten (bjuda på mat men be gästerna om efterrätt, jo men så gör man ju!! XD; ärligt talat så hade vi inte haft råd att fixa efterrätt själva.. inte denna månaden.. som vanligt har man dåligt med cash i december..). Sandra hade gjort en kladdkaka som var sjukt god!!
Vi hade sagt att vi skulle kolla på film efter maten, men det blev bara en massa YouTubeklipp. Men det var inte fy skam det heller.
På det stora hela var det en bra kväll där vi umgicks med våra vänner i Karlstad såhär innan jul..
Det blev inte mycket bilder men jag försökte ta en på dukningen i alla fall.. det ser jättefattigt ut och servetten på min plats blev tydligen sned innan jag tog bilden utan att jag upptäckte det.. men i verkligheten var faktiskt dukningen rätt imponerande för att vara jag.. dessutom flyttade vi in köksbordet i vardagrummet - vilket är en hel historia för sej..

.. och så spelade vi lappleken.. fanns endast en bild på mej och Jonas..

.. och när Sandra och Jonas åkt hem fick jag ett ryck och bar ut cykelstället som jag och Linus fick i "inflyttningspresent" av brorsan när han var här sist.. det syns inte så bra, men Linus fångade det hela på bild i alla fall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!