Dag 11 - Dan

Jag hoppar faktiskt över ämnet som var mellan tron och syskon - ty jag tror inte folk är så jäkla intresserade av vad jag har på mej egentligen..
Dessutom blir det lite förskjutning i dagarna - för jag har haft för mycket annat att tänka på.. och inte lust att skriva om det helt enkelt..

Dan är 18 år, således fyra år yngre än mej. När vi var små bråkade vi jämt - samtidigt som vi hängde ihop mycket. Enda dagen på året vi faktiskt var snälla mot varandra en hel dag var nog på julafton.
Nu när vi är äldre trivs vi bra med varandra. Jag tycker Dan är jätterolig - trots att han är väldigt störig.

Alltså, jag berättar ju rätt ofta om brorsan i bloggen, så jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Han är ju ständigt närvarande på ett frånvarande sätt.. ni vet väl redan allt ni behöver om honom XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!