Återställaren

Bim var här igår och vi ölade. Oj oj oj vad onyktra vi blev!! Men det kände jag inte av förrän imorse. PANG!! Huvudvärk till max och jag gick runt som en jäkla zombie.
Typiskt nog skulle vi ta porträttbilder på alla i familjen i förmiddags - brorsan hade bokat studion på hans skola.. så jag fick så snällt försöka göra i ordning mej trots att jag var så nära död att jag knappt kunde röra mej!!
Pappa insåg väl att jag var i ett tillstånd som inte skulle tillåta mej att genomföra plåtningen. Därför gick han ner i källaren och hämtade mej en återställare så jag också kunde le på mitt kort. Hellre att jag är full och glad än bakfull och död liksom XD
Det tog inte lång tid förrän jag studsade rundor i huset igen!!

.. men nu är jag allt död.. vi kom nyss hem från Halmstad och jag är trött som en apjävel från Upplands Väsby..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!