Yippie kay yay, Motherfucker.

Nu är jag klar med pluggeriet för dagen.. och tro mej - idag gick det riktigt segt.. efter jag fick mailet från CSN rann den lilla energin jag hade ur mej direkt.
Fy fan för CSNs långa väntetider!! Det var en riktigt dålig start på dagen alltså!! Jag ringde upp dem och fick prata med en lite nervös handläggare som hette Jonas. Han var trevlig dock och verkade uppriktigt ledsen över att han inte kunde hjälpa mej.. han hörde väl förtvivlan i min röst..
Men det känns fortfarande som: "Kan du räcka mej rakbladet?? Jag ska ta ett bad."
Ååååh vad trött jag är på detta!! Jag skulle ju flytta på söndag!! Jag har alla mina grejer i Karlstad och kan fan inte vänta två veckor till!! Jag hoppas beskedet kommer tidigare - men det är kanske att hoppas på för mycket??

Hursom blir grillkvällsavskedsfesten på fredag av som planerat. Förr eller senare flyttar jag väl..

Det som känns mest surt idag är att Linus sitter helt ensam i lägenheten och betalar hela hyran själv - för jag kan inte!! Men nu börjar han ju snart plugga med.. och då har inte han så bra med pengar!! Vad händer om de skjuter fram handläggningstiden ännu mer??

Hmpf.. nu tänker jag ta en promenad i alla fall. Jag behöver komma ut lite!!
Ja, ungefär såhär känner jag mej för tillfället..

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-08-18 @ 00:28:00 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Du menar lördag. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!