Nervositet..

Det verkar som att jag får mina pengar från CSN imorgon!! Yay!!
Gött att slippa allt krångel nu. NU är jag verkligen påväg härifrån!!

.. jag steg upp för en timma sedan.. sitter och dricker te och fasar för att ringa min lärare i Småföretagande A.. vi ska ha betygssamtal.. jag vet att jag har klarat kursen - det är inte det.. men jag börjar ju stamma så förbannat ibland när jag träffar/pratar med främlingar.. därför är jag mest tyst när jag träffar nytt folk.. och jag drar mej jättelänge för att ringa viktiga samtal..
Ironiskt nog har man jobbat på kundtjänst med och pratat i telefon hela dagarna!! .. fast där var man ju mer som en maskin XD (Jag hade inget artistnamn dock.. finner jag mej jobbandes på ett callcenter igen SKA jag ha ett artistnamn.. vi är ju bara 6 st i Sverige som heter Kanja.. känns lite onödigt att de ska få mitt namn om de är riktiga surbullar.. vem vet vad de kan hitta på??).

Frukost kanske vore en bra idé??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!