Kanja talar ut:

På söndag ser det ut som att det bär iväg.. först gör jag ett pitstop i Vänersborg tills på tisdag - då Linus och jag åker upp ihop till Karlstad.
Det känns skönt att allt är löst. Och så känns det lite, lite pirrigt med!! Jag känner ju ingen däruppe.. men jag hittar säkert någon att hänga med då och då. Och en skrämmande tanke dök upp innan (just för att jag inte känner någon) - att jag skulle hänga efter Linus ALLTID och inte ha ett eget liv.. fast tanken flög iväg lika kvickt.
Linus och jag har ett förhållande ihop - men vi beter oss inte som en och samma person. Vi är två självständiga personer med olika intressen (även om vi delar en hel del också). Vi behöver inte umgås tjugofyrasju för att känna oss kompletta - vi är två olika personer som tycker om varandra, litar på varandra och vill spendera resten av livet tillsammans. That's it. Vi är inte Tweedledee och Tweedledum - och kommer aldrig låta det gå så långt heller. Och varken jag eller Linus kommer låta den andra hindra en från att leva sitt eget liv som man tänkt det. Och den ena kommer inte basa över den andra för att känna sej själv mer värd.. vem vill egentligen basa över den man älskar på det viset?? Man vill väl inte ha en svans heller?? Eller?? Är det äkta kärlek??

.. ja, det var en massa pikar här.. och med tanke på detta inlägget tror jag inte jag blir så populär på min nya bostadsort. XD Men det är väl lika bra att folk lär sej: Jag kan också vara en rabiat, jäkla bitch. Det är sällan jag säger vad jag tycker, ilskan ligger istället och gror inom mej tills jag fått nog. Och det har jag nu. Kanja kommer till stan - och nu är det slut med att hålla på att putta på Linus som är för snäll för att ge en stor, välförtjänd, käftsmäll tillbaks.
KABOM!! IN YOUR FACE!!

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-08-26 @ 18:57:33 URL: http://therosehasitsthorn.blogspot.com

jo benny sa med det att stämmer inte alls överens med serien, men han läste böckerna först så han vill inte se serien mer.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!