Jag tycker det är dåligt..


.. att de tagit bort så mycket Doktor Kosmos-musik från Spotify.. WHYYYYY!? Nu finns bara Ett enkelt svar och Hallå? kvar.. WHYYYY!?
Jag saknar Socialmedicin som fan idag.. Och när det fanns på Spotify var det ju ändå inte precis som att jag gratis-lyssnade direkt.. jag har faktiskt köpt alla Doktor Kosmos skivor.. nu råkar alla de skivorna befinna sej i Karlstad dock.. och jag sitter härhemma, 40 mil ner i landet, och är jättesugen att lyssna på Socialmedicin innan jag börjar plugga.. Faaaaaaan..

Linus sa att nissen som skulle fixa vårt internet skulle komma idag.. och om det fixas idag såååå.. flyttar jag nog nästa söndag (om det inte krånglar med något annat härhemma.. vilket det säkert gör..).. Hmm.. det känns helt overkligt..
Men det är ju som jag sa i förra inlägget.. jag kan inte riktigt glädjas åt det hela än.. inte förrän jag vet vilken sorts liv jag kommer att leva där.. kommer jag vara student eller arbetssökande??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!