Jag har fått en EGEN husnyckel idag!!

Idag, en och en halv vecka innan jag flyttar ihop med min pojkvän, fick jag en EGEN nyckel till mitt barndomshem för första gången!! Vi har nämligen bytt dörrar - och innan har vi samsats om två husnycklar.. nu har vi en uppsättning om 6 st nycklar istället..
Hmpf.. som jag alltid ville ha en egen nyckel när jag var liten.. eller ja, under hela min uppväxt.. Nu passar det helt plötsligt!!

Jag har tre uppgifter kvar att göra i Småföretagande idag, men jag pallar fan inte mer.. jag tycker det är krabbigt att räkna ränteavdrag och sådan skit.. nya tag imorgon!!

Ska se om jag orkar se ett helt avsnitt av Dexter innan jag somnar!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!