JAG ÄR SÅ TRÖTT!!

Har inte pluggat klart än och det verkar inte hjälpa hur mycket kaffe jag än klunkar - JAG BLIR INTE PIGGARE!!
.. ska göra några uppgifter till.. sen får jag se om jag lämnar resten tills imörra (trots att jag har en hel del att göra då..).. kanske gå och lägga sej tidigare för en gångs skull??
Men denna veckan är jag slö. CSN hör aldrig av sej (ja, jag vet att jag klagar - men med all rätt tycker jag), jag pluggar två kurser samtidigt och det är minst sagt krävande, jag har inlämningsuppgifter i båda ämnena och tenta på hela Småföretagandekursen på fredag - dessutom har jag utlovat grillfest på kvällen där (och så kommer Linus).. Och på lördagen har jag fullt upp hela dagen!! Intensivt..
Jag måste städa och tvätta innan fredag med.. kastar nog in en tunna tvätt ikväll och tar resten imorgon..

Nu har jag klagat klart för tillfället. =)

Linus träffade en granne idag som bjöd oss på fest i september.. en "retur-fest" kallade han det.. man skulle ta med sej grejer man ville bli av med och byta eller sälja?? Jag fattade inte riktigt.. och om man var snäll blev det alkohol med!!
Grannen (jag kommer inte ihåg hans namn.. och det gör inte Linus heller..) sa att det skulle komma lite "konstigt" folk dit - men han intygade att de var snälla.. Ehumm.. jag har inget emot konstigt folk - jag tror jag och Linus kommer passa in alldeles utmärkt!!
Och när festen är MÅSTE jag bo i Karlstad. Då måste ju allt ha rett ut sej!!

Nej, nu blir det lite mer plugg.. typ tills jag kastar böckerna i väggen och faller ihop på golvet..

(Jag har provat uppiggande musik med.. men det leder bara till ett vagt gungande i otakt.. kolla klippet dock. Coolt!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!