I Vänersborg..

.. imorgon åker vi till Karlstad. Hoppas tågen börjat gå som de ska då igen (är ju översvämmning på vägen).

Jag ringde skolan idag och fick ordning på mina poäng. En nolla hade glömts då de knappade in mina kurser. Så istället för Företagsekonomi B 150 poäng hade de fyllt i 15 poäng.. hmpf.
Han jag pratade med var väldigt trevlig dock och ja, misstag gör väl alla. Det är bara förargligt att det blivit så mycket strul för mej den senaste tiden.
Han fyllde i rätt poäng i alla fall och sa att han skulle ringa någon som skulle kontakta CSN fortare.. jag ska dock ringa CSN på torsdag och se så de verkligen fått in poängen som saknades.

Nu ska jag och Linus gå till Fredrik för att kolla på hans nya lägenhet.

TJO!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!