Hmpf..

Vad hade jag inte gett för att vara ledig idag?? Vaknade en och en halv timma efter det jag hade tänkt.. Har precis gjort klart uppgifterna jag inte hann med igår (kapitlet var så svårt så jag var nära att ge upp flera gånger.. och jag kommer nog ändå få repetera det en massa, massa gånger!!) och ska äta lite frukost innan jag tar itu med dagens uppgifter (som jag hoppas inte är lika svåra..).
Man vågar ju inte kolla framåt i boken för man blir rädd för vad som komma skall!!
Visst, jag lyckas med endel uppgifter.. men för det mesta misslyckas jag, får kolla i facit hur de har gjort och sitta och försöka få in det i huvudet.. "SÅ ska det se ut, Kanja.. beläggningsgraden ÄR de fasta kostnaderna delat på täckningsbidraget (dvs försäljningspris per st-rörliga kostnader per st) per timma".. Hmpf.
Det ÄR logiskt.. oftast.. och logiskt tänkande klarar jag ju faktiskt hyfsat.. men det är så himla mycket siffror så jag blir tokig!!
.. och så blir jag tokig på att Open Offices version av Excel inte alls ser ut som.. Excel..

Förövrigt känner jag mej som en rik dam idag. =)
I eftermiddag ska jag försöka reda ut min ekonomi lite.. och så ska jag fika med Pedersen ikväll!!

Kaffekaffekaffekaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!