Fredagsplugg..

Jag steg upp vid halv tio idag - vilket var senare än jag tänkt, men ändå rätt bra för att vara jag. Skuttade (STOR överdrift) nerför trappan in i köket och gjorde kaffe.
Sedan satte jag igång med inlämningsuppgiften.. det gick bättre än jag trodde, men helt nöjd var jag inte.. Jag hoppas på att jag gjort någorlunda rätt i alla fall - även om jag säkert glömt en massa!!
Nu tar jag en liten paus och sedan ska jag repetera lite innan jag gör närvaroprovet..

Jag har också beställt läroböckerna för nästa kurs.. 950 spänn jag inte har än.. men om det inte skulle lösa sej med CSN räknar jag med att kunna skicka tillbaka dem innan jag börjat kursen..
- Och nej, jag har alltså inte fått ett svar från CSN än.. jag funderar på att skriva ett inlägg här om hur CSN:s långa väntetider skapar psykisk ohälsa.. får väl se om det blir något med det..

Jag är ensam hemma - mamma och pappa går Bolmenmarschen hela helgen och Dan är på jobbet..
Ikväll ska jag och Dan ha myskväll med popcorn och The Runaways i alla fall. Looking forward to that!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!