...

Jag sitter på min bäddsoffa (min säng i en vecka till) med ett glas vin på fönsterbrädan och ska snart se ett avsnitt av Dexter..
Idag har jag varit lite nere.. vet inte riktigt varför.. det är väl bara en sån dag.. och som vanligt går det mest ut över Linus.. och så blir jag ännu deppigare för att jag får dåligt samvete också.. men delar av ett förhållande är ju att vara varandras "slagpåse".. att när den ena är nere är det den andra som får ta skiten..

Jag vet att CSN påverkar mitt humör så jag blir sånhär.. men jag tror också att flytten är en stor anledning till nedstämdheten.. Linus är jätteglad över lägenheten - det märks.. och han frågar ofta vad jag tycker om det och det till lägenheten.. om ifall vi ska skaffa en "sån" och blahablaha.. jag vill inte prata om det. Jag vill verkligen inte prata om det.. Även om det är småsaker blir de för jobbiga att prata om.. för innan CSN har hört av sej vet jag inte vilken typ av liv jag kommer leva där.. om jag inte får studiemedel är det väldigt osäkert på hur länge jag kan stanna där.. får jag jobb kan jag stanna.. annars handlar det om några månader.. och därför blir det för jobbigt att snacka om till och med småsaker.. det känns inte som att det är mitt hem..
.. fast det är iofs också CSNs fel då ju.. Fan ta CSN.

.. jag tror jag är orolig över hur veckan kommer att gå också.. jag kommer plugga två kurser samtidigt och ha tenta på hela Småföretagande A-kursen på fredag.. sen grillkväll.. och på lördagen är det den årliga ölfrukosten och Strömsnäsfestivalen på kvällen..
Jag ser inte fram emot det än.. Jag brukar alltid vara så taggad inför den ju!!

.. och så är jag så arg över att ingen förstår hur jag mår.. och att endel bara tar det med en axelryckning och säger åt mej att muntra upp mej och sluta vara så depp.. för de vill inte förstå.. de är så jävla upptagna av sina egna liv att de inte ens kan säga åt mej att "allt kommer lösa sej på ett eller annat sätt" med lite jävla övertygelse!!
.. jag är bara så satans jävla frustrerad helatiden.. jag faller isär här!! .. kan ingen förstå det??

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-08-16 @ 12:06:40 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Det KOMMER att lösa sig - Det gör det alltid! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!