Efterhängsne jävel!!

.. loggade in på Facebook och kollade vilka som skulle komma till Berra på lördag.. såg att en snubbe som hängde efter mej och några kompisar hur länge som helst för några år sedan skulle dit.
Så såg jag att han hade ett fotoalbum med sina "vänner och bekanta".. Jag klickade in där och vad får jag se om inte mitt eget ansikte?? Och jag räknar mej varken som hans vän eller bekant.. Hmpf.. Tror inte de andra på bilden gör det heller..
Jag kommer ihåg att vi hade en massa problem med denna snubben för några år sedan - att han la ut bilder på oss överallt för att vi var hans vänner och underbara tjejer och blaha.. men vi har bara träffat honom en gång!! Snacka om att inte kunna släppa taget om en trots att man inte känner varandra!!
Provade att anmäla bilden - men bilden klassades inte som någon av anledningarna att anmäla den för.. och det fanns inte så man kunde anmäla att han inte hade upphovsrätten på den (han var inte ens med på festen där bilden är tagen) eller något annat lämpligt..
Så jag taggade den.. får väl se hur effektivt det är.. XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!