Dykarsjukan, glad pojkvän och spam..


HAHA!! Första skoldagen idag för brorsan.. han ringde in och sjukanmälde sej.. "Jag har dykarsjukan!!" sa han i telefonen XD

Kapitlet jag håller på att plugga in nu är skittråkigt. Faktiskt. Så en liten paus blev det!!
Linus ringde så fort han såg mitt mess om att CSN löst sej. Han var skitglad!! Och så undrade han om jag kom till Vänersborg på söndag och stannade tills måndag så vi kunde åka upp till Karlstad tillsammans.. Men det beror ju på när jag får pengarna^^

.. har förövrigt ändrat på bloggen så jag godkänner kommentarer innan de kommer upp på min blogg. För de senaste dagarna har jag fått så jävla mycket spam!! Nej, jag vill inte kolla era bloggar!! Och hur läget är?? Läs min blogg istället för att kommentera översta inlägget - så får ni reda på det..

Kommentarer
Postat av: P
2010-08-24 @ 13:27:26 URL: http://pfuck.blogg.se/

Gött att det fixat sig med csn!! :D Aldrig fel med lite pengar på fickan sen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!