Det känns som tisdag idag..

Jag bad mamma ringa mej klockan åtta idag och säga åt mej att ifall jag inte gick upp i tid idag skulle jag inte få någon ro att plugga sedan - och då skulle jag bli grinig..
Det tog mej en och en halv timma att ta mej upp ur sängen..
Jag fattar inte varför jag är så slö!! I och för sej låg jag och vände och vred på mej tills tre inatt, men jag har ju varit seg i flera veckor nu!!
Jag kom i alla fall upp till slut. Stapplade fram till kaffebryggaren - men efter kaffet blev jag allt piggare!! Satte igång med pluggandet efter att bara ha kollat Facebook och Bloglovin varsin gång (bra).
Sedan ringde Linus på Skype och ville snacka lite innan han stack till jobbet.. och så skulle han beställa bussbiljetter till mej nästa fredag.
Linus och Dan pratade på Skype en stund med - och Dan stod väldigt roligt till i kameran - Linus "mini-bild" uppe i hörnet på sin dator täckte Dans huvud.. det hela ballade ur lite - totalt två bilder togs..
.. när Linus stuckit till jobbet fortsatte jag att plugga, men nu tar jag mej en välförtjänt paus.. Ska snart börja med uppgifterna..
.. fortfarande inget från CSN..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!