Det är skönt med helg!!

Jag och brorsan kom nyss hem från R1. Där var inga vi kände, men det var längesedan vi två tjötade på tu man hand - och det var hur trevligt som helst!!
Vi snackade om allt från barnuppfostran och familjerelationer till sjuksystemet i Sverige. Hade ni hört oss hade ni förstått vilka vänstervridna arbetarklassungar vi är!!

Det är skönt med helg och att vara klar med veckans pluggande!! Imorgon ska jag se om jag kan rita ett bokomslag till en bok som min faster ska göra till min andra faster i födelsedagspresent!!

Nu ska vi se om vi hittar någon kul film att titta på..

// XO

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-08-07 @ 23:58:13 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Såg nyss The Runaways och har insett hur förbannat vacker Dakota Fanning är. Kristen Stewart också för den delen. Damn!

Postat av: Johanna
2010-08-08 @ 12:09:11 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Fan vad coolt! :D Jag gillade filmen som fan. Kul att den är så verklighetsbaserad som möjligt.

Postat av: Johanna
2010-08-08 @ 16:01:47 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Ja. Jag t.ex är och har alltid varit lite svartsjuk och svartsjukan spelar in uppenbarligen även i mina drömmar. Sen kan drömmar forma sig till helt absurda saker, som nu det här. Jag vet att varken Amanda eller Matz hade gjort mig illa på ett sånt vis, och jag vet med all säkerhet att ingen av dem har intresse för varandra på det viset. De känner inte ens varandra :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!