Deppigt a la dagen efter julafton..

Helgen är slut.. jag har haft så roligt!! .. men allt känns så långt borta nu..
Att Linus stack klockan 6 imorse gör ju inte det hela mycket bättre.. jag steg upp då för att säga hejdå, men var helt groggy.. när jag sedan vaknade andra gången för någon timma sedan var sängen(bäddsoffan) så tom.. Rummet var kyligt och rutorna immiga.. och man har ingen lust alls att stiga upp.. det känns som att man förlorat.. man har inget att längta till mer.. allt är bara borta..
Jo, jag har något att längta till - flytten till Karlstad.. men det tar ju en sådan förbannad tid att man inte vet när man kommer iväg..
.. såhär brukar jag känna mej dagen efter julafton..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!