Dagens äventyr!!

I förmiddags gick jag upp lite tidigare än jag brukar nuförtiden.. morsan, Dan och jag skulle nämligen till Gräddhyllans Lantcafé och fika. Det var allt trevligt.. när vi skulle därifrån träffade vi mormor som var där med hennes bror och hans fru.
Efter Gräddhyllan åkte vi in till Markaryd - för jag skulle köpa en present till Paulines bebis (babyshower på fredag ju!!). Det var svårt som fan att hitta något i presentväg.. men jag är rätt nöjd med vad det till slut blev i alla fall!!
Jag införskaffade även alkohol till fredag. Den blev en låda Tre Apor!!<3
Dagens stora nyhet: THE FRINGE IS REINFORCED!!
Old friend, how thou hast been missed..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!