CSN=SKIT; Baby Shower ++++

Jag är klar med pluggandet för dagen och det känns bra.
Men ack vad förbannad jag är på CSN. Deras beslut lyser med sin frånvaro - och jag är riktigt jävla arg nu!! Mailade precis ett surt brev till dem där jag frågade varför det tog sådan tid, vad som var fel med min ansökan och så gav jag dem lite konstruktiv kritik angående hemsidan som är missvisande som fan. Ber de mej en gång till att avvakta deras beslut tror jag att jag stryper mej.

Om några timmar sticker jag bort till Emma och därifrån sticker vi och Bim i samlad trupp till Pauline för hennes baby shower. Och trots mitt dåliga humör nu tror jag att det kommer bli en toppenkväll. Jag ser fram emot det massor!!

Kommentarer
Postat av: caruline nilssun
2010-08-13 @ 23:42:43 URL: http://carulinenilssun.blogg.se/

heej, fick du inte mitt sms? ;p


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!