Cheer up!!

Jag har försökt att vända lite på dagen och se saker från den ljusa sidan.. men det ser ju egentligen inte så ljust ut här.. alla mina lampor är i Karlstad och datorns sken är inte så jäkla starkt..
Mitt mörka rum reflekterar mitt humör.. hmpf.. allt verkar hånskratta mej rakt i ansiktet..

Linus står på scen nu.. fan fan fan, jag vill bara att denna kvällen ska vara över.. jag har ångest över att jag inte är där OCH jag ser en massa mardrömsscenarion framför mej.. som vanligt när jag inte är på plats.. och då mår jag bara illa.. yuck!!
Jag litar på Linus, men jag litar INTE på alla jäkla brudar som tror att de har äganderätt på honom bara för att han står på scen och sjunger till alla..

Gick en runda nerom byn innan, men funderar på att gå en runda till.. bara för att "sparka av mej" alla oroskänslor trots att det i mitt fall kan vara rätt destruktivt att vara ensam med mina tankar..

Jag har sökt ett jobb med.. hoppas på lite tur nu..

Cheer up!!

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-08-05 @ 01:17:05 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Ja, cheer up, Kanji! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!