Wehoo!!

.. pappa bjöd på lite mer öl och den + vinet + folkisarna gör att Kanja känner sej lite go i huvvet.. XD
Ska jag ta en öl till eller inte?? Ja, jag gör nog det..

Line och hennes pojkvän hämtar mej förmodligen imorgon - i så fall kommer jag till skolan i alla fall.. och då borde jag få plus i kanten för att jag lyckas dra mej dit på en lördag!!
Eftersom bloggen vi ska göra imorgon (om vi gör någon) inte är gjord än laddar jag eventuellt upp länken imorgon då jag är där (om det blir något av det alltså) så ni kan gå in och läsa.. Jag vet inte om det blir så mycket kvalité av det hela, men det får vi väl se..

En öl till, sen ska jag nana!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!