Vi impuls-åker till Göteborg!!

.. jag tar tillbaks dethär om att jag skulle vara hemma ett helt lov för en gångs skull, för imorgon ska jag och Linus impuls-åka till Göttelaborg. Jo visst, det blev lite hastigt och lustigt och det hade varit skönt att vara hemma med.. men jag är rätt sugen på att spä på min frihetskänsla med efter att ha varit hemma en hel vecka nu.. I'm a restless soul!! 
I Göteborg ska vi hälsa på Linus bror med familj och fira dem (bror och sambo fyller 30) och förhoppningsvis blir det utgång imorgon kväll med..

Sååå, ha en fin helg allihopa!! =)

// XO

Kommentarer
Postat av: Anki
2010-04-09 @ 08:02:20 URL: http://egoanki.blogg.se/

detsamma :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!