Vad vi gjort och kommer att göra..

Det gick fint för Linus att åka hit igår. Nemas problemas!!
När vi kom hem käkade vi pizza och resten av kvällen tog vi det rätt lugnt.

Idag började vi dagen med att köra ner till ICA för att köpa limstift (mitt hade försvunnit..). När vi kom hem igen började vi sortera bilderna till vårt fotoalbum - det tog en jädra tid att sortera 170 bilder.. Vi började sätta in dem och hann göra två uppslag idag..
Fast vi kunde nog varit lite mer effektiva.. Kusin-Johanna kom hit vid fem och stannade hela kvällen, så vi umgicks lite med henne och familjen med..

Imorgon ska vi bort till Uffe och grilla med honom, Pedersen, Peter, Sara och Tommy. Jag ser fram emot det - har inte träffat någon av dem på evigheter!!
Och på kvällen blir det förmodligen R1.. New Position spelar och jag tror nog vi kan bli ett bra gäng.. och Johanna snackade om att det var massor som skulle ut med, så det blir säkert lyckat!!

Nu ska jag gå och lägga mej dock.. är hur trött som helst!!

// XO


Kommentarer
Postat av: Anki
2010-04-03 @ 10:28:36 URL: http://egoanki.blogg.se/

ha så kul ikväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!