Tradera, nyfärgat hår och Valborgsplaner..

Varför går inte Grey's Anatomy idag!? När jag slog på TV:n och hade laddat upp med te och tända ljus så är det HOCKEY i rutan där Grey's ska vara!!
Jag tröstade mej med att vinna ett par nya solbrillor på Tradera.. så lite glad är jag ändå!!
På bara några dagar har jag blivit helt beroende av Tradera.. Det är roligt som tusan!! Men nu rensade jag min minneslista ordentligt, för annars hade jag handlat för en massa på väldigt kort tid känner jag!! Vill fortfarande vinna ett par pumps från Iron Fist dock. Nej, jag vill inte.. Jag SKA!!

Idag färgade jag om mitt gamla hår med så det ska matcha mitt nya. Vi får väl se när jag tar med det ut på promenad för första gången.. eventuellt på Valborg - som jag förresten längtar sjukt mycket tills!!
För under helgen som var så hände inte ett skit.. och helgen som kommer verkar inte bli bättre!! Så nog fan ska jag ut på Valborg!!
Wonderboys spelar (trallalala<3) på R1, precis som förra året, och jag ska stå där framför scenen och dregla och dansa (precis som förra året)!! Linus ska vara härnere nästa helg med är det tänkt.. så han kommer väl försöka dra mej från bandet..
Vi skulle ju egentligen se Heat på Backstage, men det blev ju framflyttat.. därför blir vi i Strömsnäs istället!!
Ola på Valborg förra året..



Nej, nu ska jag nog sätta mej och läsa en stund.. när inte Grey's är på TV:n..

// XO


Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-04-22 @ 12:28:54 URL: http://clapyourhands.blogg.se/

Ola-la ;]


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!