Upptagen..

Det känns som att jag verkligen inte haft något att blogga om de senaste dagarna.. det har varit lite jobbiga dagar - i förrgår var jag sjukt nere och orolig för framtiden och igår vart Linus lite likadan.. Men då vi stöttar varandra blir allt bra.

Idag är jag på rätt strålande humör - trots att jag har otroligt mycket att göra inför helgen!! Jag har i alla fall fått lite tvättat idag.. men jag ska fortfarande städa, plugga och kolla lite efter utbildningar!!
Jag har förresten skrivit ut ansökningsblanketter och börjat plocka ihop lite arbetsprover till en skola - det är ju alltid något!!
Hade även tänkt försöka måla lite och avsluta kvällen med Grey's Anatomy och Skype med Linus =)

Längtar otroligt mycket tills på fredag!! Jag ska ha sjukligt roligt!!

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!