Understimulerad Kanja klättrar på väggarna..

GAAAHH!! Jag vill ut och ha roligt ju!! Jag behöver det!! Men inget händer idag här på (vad som just nu verkar vara) världens ödsligaste plats..
Har suttit och ätit gott med föräldrarna i alla fall, lyssnat på bra musik, druckit tre apor (Kanja goes vinälskare) och så bjöd pappa på fredagssnus. =)

Nu lyssnar jag på Dio och tänkte gå igenom min garderob och dricka folkisar..

Imorgon är det Folkhögskolans Dag.. Mitt brev gjorde att rektorn kom in och pratade med klassen på deras historialektion (ett ämne jag inte läser och var därför inte närvarande).. Hon läste upp brevet inför alla och det gjorde minsann skillnad!! Nu ska vi få visa oss imorgon!! Dessutom skulle vi blogga om vad som hände under dagen istället.
Och bara för att jag skrev brevet och orsakade detta VILL jag faktiskt vara med imorgon - men tro fan att jag inte kan ta mej dit. =( Bajs.

.. nej, MOT GARDEROBEN!! Jag måste underhålla mej med något ikväll..

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!