Sneak peek!!

Yeah, nu kan ni allt få se en väldigt mycket större del av tavlan jag håller på med!! Har suttit och målat nu en och en halv timma eller något, men började få kramp i benen av att sitta på knä på det hårda golvet och så är jag vrålhungrig.. så jag orkar inte jobba mer med den just nu.. senare kanske..

Och nu tror ni kanske att jag inte har så mycket kvar?? I så fall har ni ack så fel!! Det är massor kvar - trots att motivet börjar synas bra nu.. det finns fortfarande ställen det ska målas på, sen ska färgen fyllas i en gång till och slutligen ska duken spännas upp på en ram.
För en gångs skull är jag väldigt nöjd.. hittills..

// XO

Kommentarer
Postat av: Johanna
2010-04-22 @ 19:42:16 URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Ser riktigt bra ut :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!