Rör på fläsket!!

Sååå.. igårkväll när jag satt här på min säng började jag hux flux känna mej lite tjock.. kollade mej i spegeln och tyckte också att jag var lite tjock.. och med tanke på att jag ätit en massa onyttigt hela dagen så var det kanske inte så konstigt..
Hursom så drog jag på mej träningsbrallorna och stack ut och joggade elljusspåret (gick dock emellanåt - för min kondis är verkligen inte vad den borde efter att inte ha tränat på över ett halvår).. och skoskav fick jag på köpet!!
Efteråt satt jag i bastun en låååång stund.. Knäppt nog tog jag mej en kalori-rik öl där, men det tyckte jag att jag var värd..
Idag känner jag mej inte lika tjock men i alla fall så ska jag ut och jogga om tio minuter!! Hälen har ett skoskavsplåster på sej i alla fall, så vi får la se hur det går.. annars blir det gång..
Har laddat MP3:an med go musik med!! .. och sminkat mej för trots att jag blir svettig och äcklig vill jag inte se helt dum ut.. man vet ju aldrig vem man kan träffa på!!

// XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!