.. liten uppdatering..

Nu är det väl minsann hög tid för ett inlägg i bloggen igen??

I lördags blev det grillning hos Uffe, som sagt.. och på kvällen drog vi till R1 och såg New Position. Det var rätt mycket folk där för en gångs skull. Jag hade trevligt som tusan!!
Jag & Johanna, min kusin.


Trött Kanja och fin Linus<3

I söndags kom det folk hit. Mamma och pappa ordnade "påskfest".. pappa gick dock och la sej tidigt och festen dog strax därefter ut.. men det var trevligt så länge det varade!!
.. det blev inte så många bilder tagna heller..


Annars har vi inte gjort så jättemycket.. tagit det lugnt mest.. vi var i Ljungby i förrgår och fikade och shoppade lite, och igår tog vi en cykeltur och åt glass nere vid kiosken. Det var tok-varmt!! Jag har bilder från det med, men det får komma i nästa inlägg, för nu ska jag skriva på min Engelska-uppsats..

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!