Lite allmänt sådär..

Nej, man kan nog inte klaga för mycket på solen idag.. fast eftersom jag ändå ska vara hemma hela helgen och inte hitta på något speciellt alls så kunde det lika gärna regna.. bara det är soligt och fint till Valborg!!

Mormor frågade innan hur det gick med sommarjobb och så.. ja, det går skitdåligt.. Ingen hör av sej!!
Men skulle jag komma in på någon av kurserna/distanskurserna jag kommer söka så skulle jag kunna pusta ut. Över sommaren skulle jag nog kunna klara mej på mina "småslantar" ändå..
Morsan och farsan var förresten förvånansvärt positivt inställda till distanskurser och att i så fall flytta samtidigt som jag börjar plugga (trots att jag skulle kunna bo hemma och spara pengar om jag pluggar på distans).. Men de har väl också fått nog av vårat småtjafsande helatiden..
Gaah!! Jag hoppas att allt löser sej snart..

Satt ute på altanen och försökte läsa precis, men det var på tok för varmt!! Så nu är jag på rummet igen..

Men jag kom på en grej: Jag har förmodligen inte visat tavlan jag gjort som pappa köpte och hängde på altanen..
Den föreställer husguden Alice Cooper och är gjord i olja förra året.. det är nog till och med den enda tavla som jag färdigställt i olja (jag tycker inte alls om att arbeta med det).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!