Jag vann!!

Nu måste väl ändå min lycka vara gjord?? Med Linus hjälp vann jag de splaizernya skorna för ynka 270 kronor!! Åååååh vad fina de är!! Vill få hem dem nu!! NU!!
Förhoppningsvis får jag dem nästa vecka.. Mjiiiih!!

För några timmar sedan stack jag till Frida (som är "hemma" över helgen) för en kaffe-dejt. Det var trevligt!! Vi pratade mestadels om skolan och Valborg (som vi båda längtar grymt mycket till).
Och så berättade jag om min oro ifall Linus skulle slå igenom och bli känd.. Typ alla skvallertidningarna skriver om "Youngbloods" nedbrutna flickvän som tröstäter och inte pallar trycket.. (Eftersom alla andra tjejer ska vara så jävla smala och jag inte är det så kanske de skulle skriva sånt.. haha!!) Och så berättade jag om min vision att ifall han skulle bli känd så skulle jag bli en mörkare version av Maria Montazami (.. det får jag inte för honom fast hon är en av mina nya idoler sååå.. who knows??).
En trevlig eftermiddag var det i alla fall!!

Annars händer nog ingenting speciellt ikväll.. Jag skulle gärna säga att jag spar min energi för nästa helg - men det vore ljug. Jag vill verkligen hitta på något. Jag vill ut och känna mej snygg och ha kul med goda vänner!!

Nu ska jag gå och plåga resten av familjen med prat om mina nya, underbara skor!!

// XO

Kommentarer
Postat av: P
2010-04-24 @ 12:16:53 URL: http://pfuck.blogg.se/

Ja, man försöker att inte bry sig men ibland kan man inte låta bli :P



Yes, vi ska dit så där nere ses vi! :) Njä men vi ska nog se fyrverkerierna i Traryd med mamma o hennes gubbe sen åker vi ner med dom sen :)



Tackar! :) Känns skönt att vara tillbaka, vill bara inte lägga allt för mycket tid där men att skriva nån gång ibland är lagom :)



Jääävligt snygga skor btw, har sett dom innan..skulle själv vilja ha ett par men kan fan inte gå i sådana :P Grattis!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!