Folkhögskolans Dag..

.. var som jag förmodade: Ett fiasko. Besökarna lyste med sin frånvaro och dethela var rätt dåligt planerat.. men men..
Jag skapade en blogg dock (blogg.se funkar inte på skolan - därför blev det blogspot.. vilket jag inte kan något om alls och använde bara en av mallarna som fanns.. någon annan får pilla med det om bloggen blir kvar - vilket vore roligt om den blev), men det var typ bara jag och Joel som var inne och pillade i den.. och vi la bara upp bilder.. Fast jag lovade att jag skulle lägga ut länken: Here you go.

Nu är jag hemma igen.. kollar lite på London Ink och dricker te.. Fan vad sugen jag är på att fortsätta på min tatuering nu!! Det har tagit förjävla lång tid.. Jag får ta tag i det.. och tavlan jag tänkt göra.. ;)

// XO


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!