En dålig förlorare..

Jag är ledsen =( Det är någon annan på Tradera som också vill ha ett par gudomliga skor i just min storlek.. Men de är ju mina!! Linus ska få hjälpa mej att buda imorgon - för jag MÅSTE ha dem!! Och han kan detdär bättre än jag..
Jag har blivit helt fucked up sedan jag anslöt mej till auktionsgalningarna på Tradera. Jag måste vara en av de värsta nu!! Jag ser allt jag vill ha som mitt innan det ens är det.. och blir ledsen som fan när någon annan budar högre.. Men de skorna - de MÅSTE jag ha!! Jag har svårt att sova om nätterna på grund av de skorna!!
.. sen efter auktionen får jag nog ta mej en funderare på ifall jag verkligen är ämnad för Tradera.. Det är ju rätt illa att man blir gråtfärdig för att någon annan budar högre..
Jag är verkligen en dålig förlorare..

Kommentarer
Postat av: Anna
2010-04-25 @ 20:53:08 URL: http://miranna.se

Haha! Ja, det är lätt att fastna i "Tradera-träsket"... I know!! ;)

Tack för att du kikade in hos mej och tack för tipset. Teboden fanns också med som förslag, men det blev Gräddhyllan i stället, men det blir säkerligen fler söndagsfika... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!